Client de Hotmail pentru Android

Astăzi, la mulţi ani după ce nimănui nu-i mai pasă de el, Microsoft a lansat clientul oficial pentru serviciul lor deja clasic de e-mail, Hotmail. Nu ştiu cât de folositoare ar fi pentru un utilizator Hotmail această aplicaţie, pentru că alte aplicaţii de e-mail de pe Android (fie cea implicită, fie K9 sau altele) fac o treabă mai bună decât Hotmail. De menţionat:
 - Suportă push, ceea ce înseamnă că anunţă primirea e-mail-ului în momentul trimiterii lui. Mi-am trimis un e-mail de test şi m-a anunţat după nici 5 secunde.
 - Nu e încărcat ca design, dar pare sărăcăcios încă
. - Am râs tare de faptul că nu poţi să-ţi creezi contul direct din aplicaţie. Da, mi-am făcut cont de Hotmail special ca să testez aplicaţia.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

How to Earn Bing Rewards Quickly

How to make your own bootable OS X 10.11 El Capitan USB install drive

OS X El Capitan Download Available For Apple Inc. Mac Desktops Starting Wednesday