Google Chrome Backup

Deşi încă nu am setat Chrome ca browser implicit, încep să-l îndrăgesc tot mai tare. Despre facilităţile pe care le oferă, aşa încât nu e cazul să repet şi eu. Şi pentru că am instalat deja o mulţime de plugin-uri şi l-am “personalizat” într-o oarecare măsură, m-am gândit că un backup în caz de reinstalare a Winows-ului, n-ar strica. Am găsit un progrămel mic, gratuit (e doar un executabil) care se vrea a fi exact ce am nevoie. Se numeşte chiar Google Chrome Backup şi poate fi descărcat de aici. Dezarhivaţi şi daţi dublu clic pe executabil. Vă întâmpină o fereastră draguta.
Alegeţi Run Wizard: 
421
Aveţi două opţiuni: Backup sau Restore, apoi Next: 3 

  Vă rămâne să daţi clic pe butonul “Backup” şi în câteva secunde aveţi toate setările din Chrome salvate într-un fişier de unde îl puteţi restaura în caz de nevoie. Nu uitaţi să alegeţi întâi “Browse” şi calea unde vreţi să fie salvat fişierul de backup!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

How to Earn Bing Rewards Quickly

How to make your own bootable OS X 10.11 El Capitan USB install drive

OS X El Capitan Download Available For Apple Inc. Mac Desktops Starting Wednesday