Fotografia de iarna

Fotografia de iarna reprezinta o adevarata provocare chiar si pentru cei mai experimentati dintre fotografi.  Iarna este unul dintre cele mai “fotogenice” anotimpuri (multi fotografi il considera chiar mai fotogenic decat toamna), este si unul dintre cele mai dificile anotimpuri pentru fotografii indrazneti.
Cateodata simtim nevoia sa imortalizam fiecare moment frumos, sa-l redam in imagini, ca mai apoi, sa se transfigureze intr-o fotografie, ce va deveni o amintire. Dar, fara doar si poate, tentatia este mult mai mare atunci cand ne aflam in fata unui peisaj de-a dreptul frumos, care ne transmite ceva, am putea spune noi, ne vorbeste prin culorile sale – deci, trebuie sa stim cateva ponturi pentru fotografierea peisajelor.
Iar ca un sfat:
Cum iarna e frig, si manusile clasice ingreuneaza utilizarea aparatului, am decis sa-mi cumpar o pereche de manusi speciale pentru fotografie. Functioneaza destul de bine si imi tin mainile calde, atata timp cat nu le desfac pentru a face poze. Pentru o reincalzire rapida, m-am decis sa cumpar niste pliculete pentru incalzitul mainilor. Le tin in buzunar, si cand am nevoie, le strang si incep sa se incalzeasca.
 Functioneaza destul de bine deocamdata.

http://bloggerutil.blogspot.com
Cabana Postavarul

Postavarul


Iarna

Postavarul vedere de sus

Fotografia de iarna

Postavarul Cabana








Drumul Rosu


Cabana din Poveste

Adăugaţi o legendă

Peisaj de iarna

Fotografia de Iarna

Iarna Poiana Brasov

Postavarul

Pe munte iarna


Iarna

Peisaj Iarna


La Plimbare Postavarul


Soare Iarna



Postavarul






Iarna







Partia Bradu

Partia Bradu

Postavarul 

Poiana Brasov






















Comentarii

  1. Colectie deosebita de fotografii.

    Ele sunt minunate.

    Eu nu vorbesc limba română, dar nu a putut rezista folosind puțin știu.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

How to Earn Bing Rewards Quickly

How to make your own bootable OS X 10.11 El Capitan USB install drive

OS X El Capitan Download Available For Apple Inc. Mac Desktops Starting Wednesday