Pro si Contra Adsense

Poti sa castigi foarte mult dar poti sa castigi si foarte putin.

Oricine are o mica idee despre ceea ce inseamna SEO, Website creator, Webmaster si tot ceea ce este relationat cu crearea si intretinerea unei sau mai multor pagini stie ca nu e asa!
 Google adsense exista si intradevar funtioneaza… 
Nu va dati batuti ce scrie pe internet, mergeti inainte ca numai dv personal o sa stiti daca au dreptate sau nu in privinta lui Adsense.
 Daca iti faci un site doar pentru ca esti mort dupa bani si te pui sa copiezi continut de pe un site si il bagi la tine, nu o sa ajungi nicaieri. Trebuie sa ai continut unic. 
Am pus si eu adsense pe blog si imi apareau reclame care nu aveau nici o legatura cu site-ul meu. 
Google îţi oferă posibilitatea de a alege mai multe tipuri de reclamă pentru siteul tău.
 Însă nu toate mărimile merg a fi puse şi nu toate se integrează în orice loc de pe site.
Sunt un utilizator Adsense din Februarie 2009 si tin sa va anunt ca nu am facut mare lucru...chiar sunt dezamagit dar pentru asta nu ma dau batut, poate pana la pensia mea voi bea si eu un suc de banii de la Adsense!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

How to Earn Bing Rewards Quickly

How to make your own bootable OS X 10.11 El Capitan USB install drive

OS X El Capitan Download Available For Apple Inc. Mac Desktops Starting Wednesday